Dobre treści to podstawa

Zajmujemy się budowaniem autorytetu naszych klientów
poprzez content marketing. Przygotujemy dla Ciebie odpowiednie teksty
na stronę www, grafiki, podcasty i video, aby Twoja firma pokazała światu swój profesjonalizm.


Twój czas jest cenny

W procesie komunikacji marketingowej opracowanie dobrego contentu zajmuje najwięcej czasu. Wymaga też wiedzy dotyczącej copywritingu, fotografii, projektowania graficznego, a nawet nagrywania i montowania filmów. Nie mniej ważne jest SEO, czyli umiejętność pozycjonowania treści pod kątem ich widoczności w Internecie. Z wyżej wymienionych powodów warto zlecić to zadanie na zewnątrz. Masz wówczas więcej czasu na obsługę własnych klientów.

Content marketing jako strategia

Internet to okno na świat olbrzymiego rynku, a właściwa komunikacja swoich możliwości jest kluczem do sukcesu. Jeśli zastosujesz metodę delikatnego uchylania „rąbka tajemnicy” z twojego know-how, wzbudzisz u odbiorców apetyt na więcej. Ponadto Ty pierwszy przyjdziesz im do głowy jako ekspert, kiedy będą mieli konkretną potrzebę.  Bo content marketing to coś więcej niż opisy, spoty, czy prezentacje graficzne o ofercie Twojej firmy. To strategia budowania wizerunku faktycznie kompetentnej marki. W rezultacie zwiększysz liczbę osób decydujących się na zakupy
u Ciebie.

 Jak pracujemy

Pierwszy krok to rozmowa, podczas której precyzujemy Twoje potrzeby
i oczekiwania, szacujemy budżet oraz określamy kluczowe warunki umowy. Następnie prezentujemy Ci konkretny pomysł i plan działań. Ostatecznie, Twoja decyzja na „Tak!” rozpoczyna naszą współpracę. Od tego momentu mamy jeden cel: aby jasny przekaz Twojej marki lub produktu dotarł tam, gdzie znajdują się zainteresowani klienci. Jeśli masz pytania, zachęcamy do kontaktu z nami.

CHCĘ UMÓWIĆ SIĘ NA ROZMOWĘ

Wybrane realizacje

Obecnie nasze flagowe projekty wykraczają poza samo tworzenie treści, ale zawierają ten element jako część większej usługi marketingowej. Wywodzimy się z wymagającej ogromnej kreatywności  branży eventowej. W ciągu kilkunastu lat działalności zrealizowaliśmy wiele zleceń, gdzie kluczowym aspektem był wizerunek pracodawców. Dlatego oprócz typowego contentu związanego z e-marketingiem mamy doświadczenie w przekazywaniu kluczowych treści naszych klientów zarówno w grach integracyjnych jak i w ramach innych wydarzeń promocyjnych.