Dobre treści o wartościach

Doświadczenie klienta z marką firmy często nie obejmuje procesów mających największy wpływ na środowisko. Zainteresowanie tym aspektem stale jednak rośnie. Jeśli wprowadzasz innowacje, poprawiasz wydajność, oszczędzasz zasoby lub zmniejszasz emisję zanieczyszczeń to możesz zawalczyć o zaufanie cennej grupy najbardziej wymagających etycznie i ekologicznie odbiorców. Tacy klienci to już nie przyszłość, a teraźniejszość. Zamierzasz wprowadzić lub wprowadzasz w firmie zasady poszanowania zasobów naturalnych, wspierasz słabsze grupy społeczne, wprowadzasz wyższe standardy organizacyjne? Teraz potrzebujesz marketingu wartości.


W procesie komunikacji marketingowej opracowanie dobrych treści kosztuje najwięcej wysiłku i zabiera sporo czasu. Wymaga wiedzy dotyczącej copywritingu, fotografii, projektowania graficznego, a nawet nagrywania i montowania filmów. Nie mniej ważne jest przygotowanie merytoryczne. Na przykład w obszarze ochrony środowiska, czy dialogu społecznego.  Działając jako operator marki zajmowaliśmy się wyżej wymienionymi dziedzinami i dziś możemy zapewnić ci obsługę doświadczonych specjalistów

Marketing wartości jako strategia

Celem przedsięwzięć biznesowych jest zysk. Ale coraz liczniejsza grupa przedsiębiorstw na pierwszym miejscu stawia czynienie świata lepszym miejscem do życia dla jak największej liczby ludzi. Zysk schodzi wówczas na plan dalszy. Rozwój musi być zrównoważony. Właściwy dobór działań i ich komunikacja są kluczem do zdobycia zaufania nie tylko klientów, ale i całego otoczenia firmy.  Marketing wartości to coś więcej niż opisy, spoty, czy prezentacje graficzne o uczciwej postawie Twojej marki. To strategia budowania wizerunku organizacji naprawdę działającej dla wspólnego dobra. Chociaż działania na rzecz wartości kosztują, w dłuższym okresie czasu z pewnością umocnią Twoją firmę.

 Jak pracujemy

Pierwszy krok to rozmowa, podczas której precyzujemy Twoje potrzeby i oczekiwania, szacujemy budżet oraz określamy kluczowe warunki umowy. Następnie prezentujemy Ci konkretny pomysł i plan działań. Ostatecznie, Twoja decyzja na „Tak!” rozpoczyna naszą współpracę. Od tego momentu mamy jeden cel: aby jasny przekaz wartości wspieranych przez Twoją markę lub produkt dotarł tam, gdzie znajdują się liderzy opinii i Twoi odbiorcy. Jeśli masz pytania, zachęcamy do kontaktu z nami.

CHCĘ UMÓWIĆ SIĘ NA ROZMOWĘ