Twoja marka a kultura
Doświadczenie marki poprzez wydarzenie kulturalne podkreśla jej osobowość. W zależności od widowni doda prestiżu, wzbudzi zaciekawienie, entuzjazm lub zaufanie. Wsparcie konkretnego artysty czy przedsięwzięcia mocno określa obszar zainteresowania firmy i jej właścicieli konkretnymi wartościami.
Istnieje mnóstwo przykładów współpracy biznesu z twórcami sztuki i mecenatu kultury. Obecnie komercyjne nieruchomości tworzą szlaki turystyczne i muzea, zamawiają murale, organizują koncerty. W lokalach usługowych można zobaczyć świetne obrazy lub fotografie, a w kawiarni pośmiać się na występie kabaretu. Ale nie tylko biznesy, których sednem jest doświadczenie klienta inwestują w kulturę. Mecenasami zostają instytucje finansowe, banki, a nawet producenci dóbr masowego użytku.
Jak pomagamy
Jeśli interesujesz się sztuką jako przedsiębiorca nie musisz czekać na lepsze czasy, żeby podzielić się swoją pasją z klientami. Pomożemy Ci zgrabnie połączyć inicjatywę kulturalną ze specyfiką Twojego biznesu i właściwie przedstawić swoje przedsięwzięcie. Sądzisz, że jest to dla ciebie zbyt drogie? Nic bardziej mylnego. Wystarczy odpowiednio wyskalować swoje działania.
Strategię marki wpierającej kulturę zaczynamy tworzyć od analizy głównego obszaru działalności firmy. Pytamy zarządzających o ich własne preferencje i potrzeby. Następnie przedstawiamy swoje pomysły. Po wyborze konkretnych rozwiązań tworzymy projekt i jego kampanię, w tym sposób włączenia go w ogólną komunikację marketingową firmy.
Dlaczego my?
Jako operator Muzeum Fabryki zorganizowaliśmy setki przedsięwzięć o charakterze kulturalnym: wystaw, recitali, warsztatów, odczytów, pokazów, dyskusji, konkursów, czyniąc Manufakturę ciekawszym miejscem dla osób poszukujących innych wrażeń niż zakupy. Mamy kontakty z wieloma fascynującymi twórcami, których możemy zaprosić do współpracy przy wspólnym projekcie. Nasze know-how pomoże zaadresować twórczą inicjatywę Twojej marki do właściwej grupy odbiorców, tak, żeby pozytywnie wpłynęła na Twój zasadniczy biznes.