Biznes a uniwersalne wartości
Zarówno małe jak i duże firmy spotykają się z nowym wyzwaniem. Jest nim coraz większa świadomość etyczna klientów. Ludzie pytają: czy ta marka stoi po jasnej czy ciemnej stronie Mocy? Dyskutują o tym w social mediach i z panią w warzywniaku. A więc, jakie istotne wartości dzielisz ze swoimi klientami? Opowiedz im o tym, co dla Ciebie ważne, a odwdzięczą Ci się większą lojalnością. Czas na strategię odpowiedzialności społecznej biznesu i komunikację kluczowych wartości dopasowane do obszaru działalności Twojej firmy.
Jak pomagamy?
Przede wszystkim planujemy i realizujemy z Tobą projekt prospołeczny. Możemy też reprezentować Twoją markę wobec jednej lub kilku wybranych organizacji pozarządowych. Masz własną NGO lub chcesz ją założyć? Wesprzemy Cię przy starcie i promocji Twojej fundacji lub stowarzyszenia. Dlaczego akurat my? Mamy stosowne doświadczenie. Od 17 lat zajmujemy się kluczowym przedsięwzięciem non-profit łódzkiej Manufaktury: Muzeum Fabryki. Chcesz wiedzieć więcej o tym projekcie?