Biznes a uniwersalne wartości

Zarówno małe jak i duże firmy spotykają się z nowym wyzwaniem. Jest nim coraz większa świadomość etyczna klientów. Ludzie pytają: czy ta marka stoi po jasnej
czy ciemnej stronie Mocy? Dyskutują o tym w social mediach i z panią w warzywniaku. A więc, jakie istotne wartości dzielisz ze swoimi klientami? Opowiedz im o tym,
co dla Ciebie ważne, a odwdzięczą Ci się większą lojalnością. Czas na odpowiedzialny biznes i public relations dopasowane do charakteru Twojej firmy.


Jak pomagamy?

Przede wszystkim tworząc strategie  komunikacji firm poprzez wartości. Chcesz pójść o krok dalej i rozpocząć projekt prospołeczny? Świetnie! Wesprzemy Cię w jego realizacji. Możemy też reprezentować Twoją markę wobec partnerskiej organizacji pozarządowej. Masz własną NGO? Wspomożemy ją działaniami z zakresu marketingu i public relations. Dlaczego akurat my? Mamy stosowne doświadczenie. Od 14 lat zajmujemy się kluczowym przedsięwzięciem non-profit łódzkiej Manufaktury: Muzeum Fabryki. Chcesz wiedzieć więcej o tym projekcie?

KLIKNIJ TUTAJ

Wybrane realizacje

Nasz największy obecnie projekt związany jest ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. O ten element dbaliśmy również przy realizacji większości eventów integracyjnych.